tirsdag den 12. februar 2008

Stilstand

Jeg har påtaget mig en meningsfuld (synes jeg selv) overspringshandling. Det var egentlig planen at jeg skulle rigtig meget (!) igang med specialet i denne uge, men istedet har jeg sagt ja til at arbejde fuld tid i en uges tid. Jeg synes selv det giver mere mening end at sidde og spilde min tid på Facebook og Flickr, men det var alligevel ikke helt det der var aftalen med mig selv...

Jeg lider muligvis under den vildfarelse at der er MASSER af tid til at skrive speciale på et andet (senere) tidspunkt. Det skal jo først afleveres i august, og der er jo lang tid til. Sagen er bare den at min SU slipper op i juni, den nye universitetslov har gjort det ret besværligt at forlænge specialeskrivningen og jeg vil sådan set godt snart skifte studietiden ud med noget lidt mere indbringende og fastlagt. 5-6 års studier må være nok i første omgang. I virkeligheden har jeg faktisk været en slags studerende i 18 af mine 26 år, hvis man altså tæller folkeskole, efterskole, HF osv. med. Alt i alt masser af gode grunde til at få onduleret dét speciale.

På fredag er der deadline til Projektbasen på ITU, så til den tid skal jeg have formuleret en problemformulering af en art. Det må være denne uges motivationsfaktor, og så skal jeg FOR ALVOR igang i næste uge....

1 kommentar:

Runkedor sagde ...

Good luck!
Motivationsfaktorer er meget nødvendige, når man drukner i ligegyldige overspringshandlingstilbud..