fredag den 22. februar 2008

Uge 8

Jeg har arbejdet fuld tid i Hello de sidste to uger, så der er egentlig ikke sket så frygteligt meget ift. specialet i den periode.

Fredag i sidste uge talte jeg med Peter (min chef i Hello) om specialet, og han har bl. a. en masse gode kontakter som jeg forhåbentlig kan benytte mig af. Vi aftalte også at jeg skal have undersøgt juridiske formaliteter vedr. hvem der har rettighederne til specialet når det er en slags samarbejde mellem Hello og mig.

Vi skal desuden have udformet og underskrevet en fortrolighedserklæring. Jeg vil gerne kunne diskutere dele af specialet med udenforstående så fortrolighedserklæringen skal kun dække de dele af specialet, der vedrører Hello.

Weekenden skal bruges på at starte metodeafsnittet, men der bliver nok også tid til en smule festlighed. Jeg skal til koncert i aften, og den slags har det jo med at udvikle sig festligt....

Ingen kommentarer: